ана тілі 4 сынып Жусан иісі » СШ №9
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Қордай ауданы білім бөлімінің
"Әлихан Бөкейхан аындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 3-83-60
Есепші бөлімі:
+7(72636) 3-83-60
Нашар көрушілер
нұсқасы
» ана тілі 4 сынып Жусан иісі
27
апрель
2017

ана тілі 4 сынып Жусан иісі

 

<!-- [if !supportMisalignedColumns] --> <!-- [endif] -->

Сынып:4 - Б

Пәні: Ана тілі

Мұғалім: Ермекбай Ш. С

Сабақтың тақырыбы:

 

Жусан иісі.  С. Мұратбеков

Сабақтың мақсаты:

 

Міндеттері:

Шығарманың мазмұнын талдай отырып, жазушының кейіпкер бейнесін ашудағы шеберлігін таныту. 

1.Кейіпкерге талдау жасау;

2. Шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным түсініктерін дамыту;

3. Топ ішінде ынтымақтастықты қалыптастыру 

Күтілетін нәтижесі:

-Кейіпкер жайлы толық мәлімет ала отырып, автор өмірімен танысады.

-Әңгімедегі кейіпкердің іс-әрекетіне сыни тұрғыдан баға береді, мәтін мазмұнын толық түсінеді;

-Топ ішінде ынтымақтастық қалыптасады   

Дереккөздер:

Оқулық, С. Мұратбеков портреті, қима қағаздар, А3 қағазы,  стикерлер,  маркерлер, критерий парақшасы, ақыл қалпағы, венн диаграмма, алма ағашы макеті.

Кіріктірілген модульдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Оқытудағы басару және көшбасшылық

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдасты-ру кезеңі.

Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін «Жылы лебіз» тренингін өткіземін.

Оқушылар шеңберболып тұрады да, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Топқа бөлу

 

 1, 2, 3, 4 санау арқылы топқа бөлу

Санау арқылы5 оқушыдан 4 топқа бөлінеді

Білу

"Ақыл қалпағы”

"топтасты-ру”

"Ақыл қалпағын” дайындау.

сұрақтарды араластыру.

Акт-ны пайдалана отырып, топтастыру

Өткен сабақты тексеру барысында дайындап келген сұрақтарын "Ақыл қалпағына” салады. сұрақтарды араластыру.

Акт-ны пайдалана отырып, топтастыру.

Түсіну

"Миға шабуыл”

ЖИГСО

 

 

Жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қою.

 

 

”Елші стратегиясы”

Әңгімені үш бөлікке бөліп, әр топқа тарату.

Жаңа сабаққа байланысты  сұрақтарға жауап береді.

 

Әңгімені үш бөлікке бөліп, әр топқа келесі топқа түсінгенін айтып береді

Қолдану

"Үш жақты сұхбат”

Әдіс бойынша А оқушы сұрақ қояды, В оқушы ауызша, С оқушы жазбаша жауап береді.

Сұрақтарға толық ауызша және жазбаша жауап береді.

Жинақтау

Шығармашылық жұмыс "Кейіпкерге хат, өтініш”

 

1-топ: Егер автор болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?.

2-топ:Аянға өтініш жазу.

 3-топ:Кейіпкерге мінездеме

Шығарманы аяқтайды. Кейіпкерге өтініш жазады. Мінездеме жазады

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрайық,

Шеңбер жасап алайық.

Иілеміз оңға бір,

Иілеміз солға бір,

Алға қарай бір қадам,

Артқа қарай бір қадам.

Жоғары-төмен қарайық,

Орнымызды табайық.

 

Оқушылар өлеңді қимылмен орындайды.

   Талдау

Пікір-талас.

Венн диаграмма.

-Сол кездегі жетім балалар, қазіргі кездегі жетім балалар жайлы әңгімелеседі, ойларын ортаға салады.

Өз ойын ашық, еркін айтуға үйренеді. Венн диаграмма толтыруда қазіргі кездегі жетім балалар және сол кездегі жетім балалар туралы  біледі.

КЕРІ БАЙЛАНЫС

"Даналық ағашы”

 

Аянға хат.

Аянға арнап хат жазды.

Аянға арнап хат жазып ағашқа іледі.

Бағалау

Критерий арқылы бағалау

Тиісті бағалары алып, күнделіктеріне қойдырады

Үйге тапсырма

 Қайталау.